LASEROVÁ TERAPIE

Nabízíme standardní „soft“ laser (50Kč za aplikaci) a „HIT“ laser (120Kč za aplikaci 5min).
Léčba není hrazená ze strany zdravotních pojišťoven.

Laserová terapie výrazně zvyšuje a zdokonaluje buněčnou regeneraci. Rozdíl v jednotlivých typech
laseru je zejména v hloubce účinku a efektivitě.Laser brání nedokonalému hojení (tvorbě jizvy)
a tím stimuluje optimální hojivé procesy.
Má protizánětlivé a protibolestivé účinky Stimuluje i regeneraci nervové tkáně Ovlivňuje lokální imunitní procesy.
Užívá se k léčbě tinnitu (pískání a hučení v uších)Naše pracoviště je vybaveno laserem typu K laser CUBE IV.

Jedná se o nejmodernější přístrojovou technologii, která dopravuje větší množství  laserové energie do větší hloubky a tím se výrazně zvyšuje efekt. Navíc přístroj nenabízí pouze jednu nebo dvě vlnové délky, jako je to u jiných přístrojů, ale hned čtyři a tím je unikátní. Každá vlnová délka vytváří ve tkáni jiný druh léčebného zákroku:

1) Vlnová délka 905nm – zvyšuje utilizaci kyslíku na buněčné úrovni. Čím více kyslíku buňka dokáže přijmout, tím má více „paliva“ pro regenerační proces.

2) Vlnová délka 660nm – má antibakteriální účinky, podporuje regeneraci a množení buněk (princip opravy tkání) více povrchově – hojení jizev, pooperační stavy a jiné.

3) Vlnová délka 970nm – působí více do hloubky, zvyšuje prokrvení dané oblasti,  přivádí tedy krev plnou živin a kyslíku, vytváří ve tkáni teplo, což zvyšuje aktivitu určitých buněk zodpovědných za hojení.

4) Vlnová délka 800nm – působí na specifický enzym cytochrom C oxidázu, který přímo ovlivňuje, jak efektivně buňky vytvářejí molekuly ATP (přímý zdroj energie k množení, opravě buňky a jiným účelům v hojícím procesu). Přístroj je navíc vybaven technologií ISP (intense super pulse), ten umoňuje intenzivní biostimulaci (hojení) i v hluboko uložených tkáních

Close Menu